środa, 20 kwietnia 2011

Gandhi, największy polityczny geniusz naszych czasów, [...] dowiódł, do jakich poświęceń zdolny jest człowiek, gdy odkryje słuszną drogę.

Łobaczku to co zrobiłeś przez ostatnie dni nie mieści się w głowie przeciętnej osobie.
W jednej chwili rzuciłeś wszystko, prace która miałeś do tej pory, mieszkanie w innej części kraju...i przyjechałeś ze mną do Ostródy. Nie wiem czy to Twój czar czy Twoje ambicje a może wyjątkowe szczęście spowodowało to że w 3 dni załatwiłeś większość istotnych spraw, moich rodziców, mieszkanie i pracę.

Bardzo podoba mi się to, że codziennie rano odprowadzasz mnie do pracy i z pracy. To jest coś niesamowitego... Jesteś szalonym i niezwykłym człowiekiem . Tyle poświęcić dla osoby, której praktycznie się nie zna. Mam nadzieję, że nigdy nie będziesz żałował tej decyzji.

:*

3 komentarze:

  1. Pamiętam Klouzi. Zawsze pisałem PIĘKNA KLOUZI:)
    Jeszcze tak nie jest źle z moja pamięcią:)
    Takie odprowadzanie do pracy to jest bardzo romantyczne. I nie spotykane:)
    Pozdrawiam Piękną Klouzi i życzę Ci dobrych i wesołych świat Wielkanocy!
    Vojtek

    OdpowiedzUsuń
  2. To się może linkami do blogów wymienimy?
    Hej!

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no to wszystko takie romantyczne jest... :D Oby trwało i trwało... Ryzykowne i szalone decyzję. Oby trwałe i szczęśliwe :)

    WESOŁYCH I SPOKOJNYCH SWIAT WIELKIEJ NOCY, PEŁNEJ MIŁOŚCI, CIEPŁA, RADOŚCI I ZDROWIA :*

    OdpowiedzUsuń